Zoeken Vraag het forum

Constant bloedverlies

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rerr

Hoii,

Ik heb sinds vorige week constant licht bloedverlies. De huisarts zei dat het door de pil kan komen en dat ik het maar moet afwachten, maar ik maak me zorgen dat er iets anders is en ik wil de oorzaak weten. Het is best vervelend namelijk en ik wil weten of het uberhaupt vanzelf weggaat, of dat er iets is waar ik wat aan moet doen. Ik had een test bij de GGD gepland (voor eventuele soa, wat ik niet verwacht) maar die hebben pas over een maand plek. Komt het vaker voor dat je voor meer dan een week bloedverlies hebt door de pil? 1

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou best weleens kunnen. Gebruik je de pil al lang? Slik je de pil door?

Reageren
    Rerr

Ik slik de pil pas 3 maanden. Ik ben sinds afgelopen maand ook van merk veranderd. Ik heb nu twee strips achter elkaar genamen, en die laatste is vrijdag op. Ik heb geen last van jeuk of pijn bij plassen of wat dan ook, maar mijn baarmoeder heeft soms krampen. Een soort ongesteld gevoel

Reageren
    John (moderator)

Als je de pil hebt doorgeslikt zul je een doorbraakbloeding hebben. Dan moet je eigenlijk meteen een stopweek inlassen als de bloeding start

Reageren
    Rerr

Is het normaal dat dit al 8 dagen aan de gang is? Normaal duurt mijn menstruatie maar 3 dagen..

Reageren
    John (moderator)

Ja dat kan

Reageren
    Catootje

Pil werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding dus niet vreemd als je klachten krijgt. Heb zelf pessarium.

Reageren
Reageer op: Constant bloedverlies
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.