- Rerr4 maart 2020 om 23:06
Hoii,
Ik heb sinds vorige week constant licht bloedverlies. De huisarts zei dat het door de pil kan komen en dat ik het maar moet afwachten, maar ik maak me zorgen dat er iets anders is en ik wil de oorzaak weten. Het is best vervelend namelijk en ik wil weten of het uberhaupt vanzelf weggaat, of dat er iets is waar ik wat aan moet doen. Ik had een test bij de GGD gepland (voor eventuele soa, wat ik niet verwacht) maar die hebben pas over een maand plek. Komt het vaker voor dat je voor meer dan een week bloedverlies hebt door de pil? 1
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
4 maart 2020 om 23:08Dat zou best weleens kunnen. Gebruik je de pil al lang? Slik je de pil door?
ReagerenRerr4 maart 2020 om 23:11Ik slik de pil pas 3 maanden. Ik ben sinds afgelopen maand ook van merk veranderd. Ik heb nu twee strips achter elkaar genamen, en die laatste is vrijdag op. Ik heb geen last van jeuk of pijn bij plassen of wat dan ook, maar mijn baarmoeder heeft soms krampen. Een soort ongesteld gevoel
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2020 om 23:12Als je de pil hebt doorgeslikt zul je een doorbraakbloeding hebben. Dan moet je eigenlijk meteen een stopweek inlassen als de bloeding start
ReagerenRerr4 maart 2020 om 23:14Is het normaal dat dit al 8 dagen aan de gang is? Normaal duurt mijn menstruatie maar 3 dagen..
ReagerenJohn (moderator)
4 maart 2020 om 23:17Ja dat kan
ReagerenCatootje5 maart 2020 om 10:26Pil werkt verstorend op je eigen hormoonhuishouding dus niet vreemd als je klachten krijgt. Heb zelf pessarium.
Reageren