Zoeken Vraag het forum

Schaamlipcorrectie ervaringen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hoi ilse, ze steken uit in de lengte en hangen eigenlijk. De lippen zijn kort in de lengte naar de achterkant. Hoe zijn de jouwe?

Anoniem

Zie afbeelding

Reageren
    Veertje

Daar hebben we onze viespeuk weer die foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen spaart. Zogenaamd onder de naam Ilse dit keer.

@anoniem als bovenstaande foto jouw vulva betreft dan zou ik daar absoluut niet aan gaan opereren. Het is prachtig zoals het is. Mijn mening is dat je niet in een gezond lijf moet gaan snijden.
    En wees voortaan voorzichtig met het plaatsen van foto’s. Er struinen rare mensen rond hier op het forum.

Reageren
    Anoniem

Het is niet mijn vulva maar lijkt er op. Leve google

Reageren
    Rosa

Bij twijfels nooit doen. Ik heb er spijt van 🙁

Reageren
    Anne

Hi! Waarom heb je er spijt van?
    Ik heb dit toen dagen geleden laten doen en ondertussen is het een emotionele rollercoaster. Ik was zo zeker van deze ingreep, maar ik had me niet zo goed ingelezen op voorhand (enkel alle positieve reviews van verschillende klinieken).
    Ik vind het herstel best pittig, het resultaat is echt niet wat ik verwachtte en ik voel me wat naïef dat ik op mijn 40e onnodig in mijn gezonde lichaam heb laten snijden.
    Ik hoop dat ik zowel mentaal als fysiek snel wat opknap. ☺️

Reageren
    Vlinder

Hallo,
    Ik zit er ook over na te denken, en ben me overal aan het inlezen. Hoe gaat het nu met je? Het lijkt me een hele stap om dit te doen. Daarom ga ik eerst maar naar de huisarts om te informeren. Het is ook niet echt een onderwerp wat je snel bespreekt met iemand of eigenlijk helemaal niet. Heb je nog tips voor mij.

Reageren
Reageer op: Schaamlipcorrectie ervaringen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.