- Anoniem10 april 2026 om 17:10
Hoi ilse, ze steken uit in de lengte en hangen eigenlijk. De lippen zijn kort in de lengte naar de achterkant. Hoe zijn de jouwe?
Anoniem10 april 2026 om 17:12Veertje10 april 2026 om 21:48Daar hebben we onze viespeuk weer die foto’s van vrouwelijke geslachtsdelen spaart. Zogenaamd onder de naam Ilse dit keer.
@anoniem als bovenstaande foto jouw vulva betreft dan zou ik daar absoluut niet aan gaan opereren. Het is prachtig zoals het is. Mijn mening is dat je niet in een gezond lijf moet gaan snijden.
Reageren
En wees voortaan voorzichtig met het plaatsen van foto’s. Er struinen rare mensen rond hier op het forum.Anoniem10 april 2026 om 23:54Het is niet mijn vulva maar lijkt er op. Leve google
ReagerenRosa28 april 2026 om 09:52Bij twijfels nooit doen. Ik heb er spijt van 🙁
ReagerenAnne6 juni 2026 om 00:14Hi! Waarom heb je er spijt van?
Reageren
Ik heb dit toen dagen geleden laten doen en ondertussen is het een emotionele rollercoaster. Ik was zo zeker van deze ingreep, maar ik had me niet zo goed ingelezen op voorhand (enkel alle positieve reviews van verschillende klinieken).
Ik vind het herstel best pittig, het resultaat is echt niet wat ik verwachtte en ik voel me wat naïef dat ik op mijn 40e onnodig in mijn gezonde lichaam heb laten snijden.
Ik hoop dat ik zowel mentaal als fysiek snel wat opknap. ☺️Vlinder21 juni 2026 om 11:53Hallo,
Reageren
Ik zit er ook over na te denken, en ben me overal aan het inlezen. Hoe gaat het nu met je? Het lijkt me een hele stap om dit te doen. Daarom ga ik eerst maar naar de huisarts om te informeren. Het is ook niet echt een onderwerp wat je snel bespreekt met iemand of eigenlijk helemaal niet. Heb je nog tips voor mij.