Zoeken Vraag het forum

Extra veel afscheiding uit mijn vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Chantal

Hallo,
    Ik ben een 36 jarige vrouw en heb Huisarts.nlĀ  bijna twee jaar geleden ook al een keer een vraag gesteld ivm een bultje aan de binnenkant van mijn vagina.
    Nu heb ik sinds een paar maanden ( nadat ik geneukt ben ) extra veel witte afscheiding, ik begrijp natuurlijk dat er daarna nog sperma uitkomt, maar dit is anders, dunner en witter. En het duurt wel twee a drie dagen en het is echt veel ( ook glibberig ). Ik heb er samen met mijn relatie een foto van gemaakt, misschien heeft u er wat aan.
    Met vriendelijke groet Chantal

20 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan toch nog steeds sperma zijn vermengd met vaginaal vocht

Reageren
    Chantal

Hoi,

Nee dat is het volgens ons niet, ik vind het ook anders ” voelen “

Reageren
    John (moderator)

Dan is het goed om met de klacht naar de huisarts te gaan

Reageren
    Nienke

hoeveel dagen na de seks kan je een innestelingsbloeding krijgen?????

Reageren
    Nienke

ik heb 17 augustus onveilig seks gehad, kan ik nu al 19augustus vandaag een innestelingsbloeding hebben?

Reageren
    Catootje

Als je de pil gebruikt: die kan klachten geven.

Reageren
    Nienke

nee ik gebruik de pil niet

Reageren
    Nienke

ik heb mijn menstruatie het laatste gekregen op 31 juli. Ik twijfel of dit een innestelingsbloeding is of ovulatiebloeding. Het is donker bruin .. wie kan mij helpen

Reageren
    Nienke

help iemand aub ?? Ik heb 2 inlegkruisjes donkerbruin bloed gehad en nu al 1 maandverband echt felrood bloed gelijk gewone menstruatie ? Wat is dit ..kan het een innestelingsbloeding zijn?

Reageren
    John (moderator)

Je menstruatie misschien ?

Reageren
    Nienke

ik denk het ook.. kan het eigenlijk zaterdag rond 2 uur in de nacht seks gehad en zondag avond rond 10 uur inestellingsbloeding ???

Reageren
    Nienke

en is het niet veel voor een inestellingsbloeding ?

Reageren
    John (moderator)

“kan het eigenlijk zaterdag rond 2 uur in de nacht seks gehad en zondag avond rond 10 uur inestellingsbloeding ???” Nee dat kan niet

Reageren
    Nienke

Oh oke.. hoezo kan dat niet als ik vragen mag ?

Reageren
Reageer op: Extra veel afscheiding uit mijn vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.