- Charmaine6 januari 2018 om 20:48
Uhm ik heb zeg maar sinds nu 3 dagen de anticonceptie pil cilest en heb opeens veel doorzichtige afscheiding soms een heel klein beetje geel achtig , naast wit is het beetje geel , naar geel is het wit .. ik heb de par dagen niet z’n goeie schoonheid beneden hier zo bij mij .. maar de afscheiding is zeg maar gewoon Eem natte plek .. wat he. Ik precies…
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 01:27Ik zou maar eens beginnen met een betere hygiëne
ReagerenCatootje7 januari 2018 om 09:10Gebruik van de pil verandert je vaginale milieu en de zuurtegraad, wat klachten kan geven.
ReagerenCharmaine7 januari 2018 om 13:22Ja dat begrijp ik, maar kan het dan ook zijn dat de kleur veranderd en de hoeveelheid ??? Of is het een soa , want de afscheiding stinkt zeg maar niet en ook geen buikpijn , het is soms alleen een beetje z’n lichte snot kleur
ReagerenJohn (moderator)
7 januari 2018 om 13:27Ik weet niet of het een soa kan zijn…als je onbeschermde seks hebt zou dat kunnen. Ga naar de huisarts
Reageren



