- Anoniem12 april 2018 om 02:09
Hallo
Ik heb al 4 maanden last dat elke keer voor ik mijn maandstonden krijg, ik kleine knopjes, een witte afscheding, jeuk, en percies wat droge huid aan mijn vagina krijg. Ik dacht eerst dat de knopjes misschien herpes zouden kunnen zijn maar aangezien ze na 2 of 3 dagen al weg zijn en ik geen pijn heb alleen maar jeuk denk ik niet dat het dit is. De witte afscheiding ruikt niet anders dan mijn gewone afscheiding en is iets dikker met percies hele kleine brokjes erin soms (brokjes zijn niet hard). Ik heb niet het gevoel dat het een schimmelinfectie is, aangezien ik deze al eerder heb gehad. Het gaat altijd vanzelf over na een paar dagen, maar nu dat ik het al 4 keer vlak voor mijn menstruatie meemaak maak ik me tochwel zorgen. Wat ik er nog bij kan zeggen is dat ik 2 maanden voordat het begon de pil ben beginnen pakken maar geen idee of het daar iets mee te maken heeft.
Zou iemand me aub kunnen helpen?
Alvast bedankt! Groetjes!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
12 april 2018 om 08:43Het zou dus door de hormonen kunnen komen. Ga met de klachten naar de huisarts. Wellicht heb je een andere pil nodig.
Reageren