Zoeken Vraag het forum

Bult op vagina

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Lisa

Ik heb sins 2 dagen een bult op mijn schaamlip hij is ongeveer even groot als een erwt hij is ook vrij hard, en doet best zeer als je hem aanraakt of met lopen gister zag ik een rood vlekje op de bult en nu is die grijs geworden betekend dat dat hij “afsterft” ofzo? Ik heb dus een paar week geleden ook aan de andere kant gehad, alleen was dat bultje een stuk kleiner en minder hard en was na een week weg. Ik weet niet zo goed wat ik moet doen moet ik het nog even een paar dagen aanzien en als het groter word naar de huisarts? Kan het komen door een langere tijd niet scheren? Geen goede hygiene? Ik weet het niet? Graag tips of advies.

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

kijk het nog een paar dagen aan. Als je er last van blijft houden ga dan naar de huisarts.
    Het kan een ingegroeide haar zijn door het scheren.
    Ik weet niet hoe vaak je doucht en je je vagina wast, maar doorgaans is hygiëne niet de oorzaak,

Reageren
Reageer op: Bult op vagina
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.