- Charlotte31 januari 2018 om 21:57
Help mij,
Ik ben een meisje van 15 en ben heel onregelmatig ongesteld.. nu al zo’n 5 maanden niet, weet niet of dat er mee te maken heeft.
Ik heb al een hele lange tijd (voor mijn menstruatie al) last van een witte plakkerig goedje dat uit mijn vagina komt en heel erg stinkt, ik durf daarom ook niet verder te gaan met een jongen omdat ik bang ben dat hij het ruikt, heb gelezen dat lactacyd geen oplossing is.. durf er niet met mijn moeder en dokter over te praten. Iemanddd helpp! Ik wil er echt zo snel mogelijk vanaf3 reactiesReagerenJohn (moderator)
31 januari 2018 om 22:33Het kan een infectie zijn. Ik raad je toch echt aan om daarmee naar de dokter te gaan.
ReagerenCatootje1 februari 2018 om 16:27bij een onregelmatige cyclus of uitblijvende menstruatie kunnen zaken spelen als insulineresistentie en tekorten aan allerlei voedingsstoffen, waaronder vitamine B12. bij insulineresistentie is de suikerhuishouding verstoord, wat ook het vaginale milieu kan veranderen. Het goede nieuws is dat je de insulinegevoeligheid kan verbeteren met goede voeding en diverse voedingsstoffen.
ReagerenCharlotte1 februari 2018 om 21:50