Zoeken Vraag het forum

Vagina blijft bloeden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hey, ik heb een reuze probleem ik ben een meisje van 14 jaar en had gisteren ochtend jeuk aan mijn vagina maar langs de binnenkant en iets daarna begong ik plots te bloeden nu dacht ik ik heb een wondje gemaakt met een nagel ofzo maar bij mijn bloed zit wit slijm en nu (volgende dag in de ochtend is het nog steeds aan het bloeden en best wel veel!!!! Over 6 dagen ga ik op strandvakantie en dan wil ik toch wel dat het gedaan is.Denken jullie dat dit mijn menstruatie is ofzo ? En wat kan ik er tegen doen want ik weet niet juist waar het wondje zou zijn? En hoe lang duurt het voor het geneest ?
    Dankjewel ik hoop op een snel antwoord 🙂

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Ben je nog niet eerder ongesteld geweest? Indien ja, wanneer had je dan ongesteld moeten worden?

Reageren
    Anoniem

Ik heb al 1 of 2 keer eerder bloed gehad maar niet extreem en dat was in mei het laatste en dan juni niets en nu weer maar als ik plas voel ik ook precies een heel lichte pijn

Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar dan zo ongezien iets over te zeggen. Kijk zelf eens met een spiegel naar je vagina of er iets opvalt…Het zou je menstruatie kunnen zijn

Reageren
    Anoniem

ik heb het gevoel dat het men menstruatie is. Niet dat ik pijn heb ofzo maar doordat het bloed slijmerig is bij wondjes denk ik dat het bloed dan gewoon normaal en helder moet zijn

Reageren
    John (moderator)

Dan zal het inderdaad je menstruatie zijn

Reageren
Reageer op: Vagina blijft bloeden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

1 min leestijd

Wat vind jij van online een huisarts spreken?

4 min leestijd

Een soa zonder klachten: hoe herken je iets wat je niet voelt?

4 min leestijd

Soa zonder seks: kan je een soa oplopen zonder seksueel contact?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.