- Anoniem24 mei 2017 om 11:11
Hallo,
Ik heb al een tijdje last van een enorm gezwollen clitoris. Ik ben hiervoor al naar de dokter geweest maar toen ben ik keihard uitgelachen en de dokter zei ja dit is normaal dit is gewoon je clitoris. Mij lijkt het niet normaal want het puilt echt tussen mijn grote schaamlippen uit. Soms voel ik het met lopen. Het doet geen zeer maar het is wel vervelend. Dit heb ik allemaal verteld aan de dokter maar werd nog steeds uitgelachen dus terug naar een dokter ga ik niet graag. Het lijkt alsof de clitoral hood erg dik is, het is ook redelijk gevoelloos en soms naar om aan te raken. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn?
3 reactiesReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 11:16Het is moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Hoe oud ben je? het is niet altijd zo geweest maar plotseling ontstaan? Heb je dit 24/7 of vooral wanneer je opgewonden bent?
ReagerenAnoniem24 mei 2017 om 11:18ik ben 25 en ja het is altijd zo. Opgewonden wel wat meer maar het is altijd redelijk groot. Ik weet niet precies wanneer het is ontstaan maar het is me opgevallen nadat ik een heftige allergische reactie heb gehad daar beneden door canesten zalf
ReagerenJohn (moderator)
24 mei 2017 om 11:21Dan raad ik je toch aan, om terug te gaan naar de huisarts en een verwijzing te vragen voor de gynaecoloog.
Reageren