Zoeken Vraag het forum

sex met grote breede penis tips

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • sanna

Hoi.
    Ik hebeen probleem hoop fat jemand me tips kan geven.
    Ik heb een relatie en me vriend heeft een groot en breed penis.
    Aan begin ging het redelink maar nu ee het streefs vaker doen gaat de sex pijner worden.
    Ben al eens uitgeschuurd en voel baak de stoten tegen me baarmoedermond en aan de rechter zij kant aan brgin heb ik erg veel pijn.
    Me vriend is super lief en houdt ook rekening met mijn we proberen van alles om me geen pijn te laten voelen alleen soms helpt het en d3 glijmiddel is scheelt eel iets maar blijft er zeer doen voor bij de ingang van me vagina.
    Hier door heb ik niet vaak zin meer in sex en komt het meer van hen als mijn en dat vindt vervelend.
    Ik weet niet keer zo goed wat moet doen eant onze relatie zit veder goed maar vraag me soms af hoe het moet als we getrouwd zijn en samen gaan wonen.
    Dit is de eerste keer dat ik zo iets schrijf hoop dat het een beetje duidelijk is anders ke excuses
    Groetjes sanna

2 reacties
    Reageren
    ….

Sorry zie dat er als Nog typ fouten zijn excuses  daar voor weet niet goed hoe ik dat moet veranderen

Reageren
    par

Ai, pijn tijdens de sex is (doorgaans) niet prettig.

Ik zou adviseren: zorg dat je zelf goed opgewonden bent voor hij bij je naar binnen gaat, gebruik een goed glijmiddel en ga niet te diep.

Praat er ook over met je vriend!

Reageren
Reageer op: sex met grote breede penis tips
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.