- sanna29 april 2017 om 18:19
Hoi.
Ik hebeen probleem hoop fat jemand me tips kan geven.
Ik heb een relatie en me vriend heeft een groot en breed penis.
Aan begin ging het redelink maar nu ee het streefs vaker doen gaat de sex pijner worden.
Ben al eens uitgeschuurd en voel baak de stoten tegen me baarmoedermond en aan de rechter zij kant aan brgin heb ik erg veel pijn.
Me vriend is super lief en houdt ook rekening met mijn we proberen van alles om me geen pijn te laten voelen alleen soms helpt het en d3 glijmiddel is scheelt eel iets maar blijft er zeer doen voor bij de ingang van me vagina.
Hier door heb ik niet vaak zin meer in sex en komt het meer van hen als mijn en dat vindt vervelend.
Ik weet niet keer zo goed wat moet doen eant onze relatie zit veder goed maar vraag me soms af hoe het moet als we getrouwd zijn en samen gaan wonen.
Dit is de eerste keer dat ik zo iets schrijf hoop dat het een beetje duidelijk is anders ke excuses
Groetjes sanna2 reactiesReageren….29 april 2017 om 18:21Sorry zie dat er als Nog typ fouten zijn excuses daar voor weet niet goed hoe ik dat moet veranderen
Reagerenpar8 december 2018 om 18:15Ai, pijn tijdens de sex is (doorgaans) niet prettig.
Ik zou adviseren: zorg dat je zelf goed opgewonden bent voor hij bij je naar binnen gaat, gebruik een goed glijmiddel en ga niet te diep.
Praat er ook over met je vriend!
Reageren