- Anoniempje3 december 2016 om 23:16
Hoi ik ben een meisje van 13 jaar en heb een bult in/op mijn grote schaamlip. Hij is ongeveer 1xm groot en bij aanraking pijnlijk ik merk het ook bij zitten en fietsen. Ik had gisteren en vandaag ook bog een beetje koorts en las op internet dat dus ook hiermee te maken zou kunnen hebben. Verder heb ik nog wat rond gezocht op internet maar weet niet zo goed wat het nou precies is. Heb nog nooit seks gehad en ben ongeveer 2,5 weken gelden ongesteld geworden (geen idee ofdat er ook maar iets mee te maken heeft). Maar ik ben als de dood voor prikken operaties en bloed etc. En durf eigenlijk ook niet zo goed naar de huisarts te gaan. Maar ik ben bang dat het straks nog iets kwaadaardigs is…. Ook mijn ouders weten het NIG niet omdat ik niet zo hoed weet hoe ik het moet vertellen (ik vind mijn probleem namelijk nog al ongemakkelijk). Ik hoop heel erg dat iemand mij hiermee kan helpen want uk maak me heel erg zorgen..
XXX wanhopig meisje
1 reactieReagerenJohn (moderator)
4 december 2016 om 00:03Het zou een (steen)puist kunnen zijn. Het is echter moeilijk om daar zo ongezien iets over te zeggen. Daarom denk ik dat het verstandig is als je toch even naar de huisarts gaat en ernaar laat kijken.
Reageren