Zoeken Vraag het forum

Onstoken verstandskies trekken, mag dat?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • javier

Hallo,
    Ik heb een hele tijd last gehad van een zere bult bij mijn verstandskies (rechtsboven).
    Bij een controle bij de tandarts heb ik dit aangegeven en hij zei dat mijn verstandskiezen doorkwamen. Er werd een foto gemaakt, dwarsliggende kiezen, etc, enfin, ze moesten getrokken worden.

Vervolgens laat ik ze trekken bij de kaakchirurg, terwijl ze de bovenkies aan het verwijderen zijn krijg ik te horen: ‘Wist u dat u een enorme ontsteking had?’
    Dat wist ik dus niet..

Ik vroeg me af of ze de kies wel hadden mogen verwijderen of dat de ontsteking eerst weg had moeten zijn?

Vind het een beetje slordig dat als er zo’n ontsteking zit dit niet gezien is op de foto, of dat ze uit voorzorg een andere foto maken ter controle.. Er zat namelijk 2 maanden tussen controle tandarts en kaakchirurg..

Alvast bedankt!

1 reactie
    Reageren
    Olga

Hm, een ‘enorme ontsteking’ waar jij helemaal geen last van hebt gehad? Geen verhoging, pijn, opgezette klieren, niets? Klinkt raar…

Reageren
Reageer op: Onstoken verstandskies trekken, mag dat?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.