Zoeken Vraag het forum

kaakoperatie duiken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • vragenvragen

Nadat ik geopereerd ben aan mijn kaak valt het mij op dat ik eigenlijk niet meer kan duiken. Als ik onder water ben komt er een zeer stevige druk te staan op mijn tanden. Als je eenmaal boven bent voel je nog steeds die druk. Ik had gehoord van een collega dat zij dat wel vaker heeft gehoord na een kaak operatie dat het duiken dan niet meer prettig is.

Dit is mij nooit verteld dat dit ook effecten hierop had. Zijn er meer mensen die hier ervaringen mee hebben of hier meer van weten?

2 reacties
    Reageren
    Tim

Ja, dat komt inderdaad vaker voor. Een goede kaakchirurg kan je vertellen welke ingrepen aan de kaken wel of geen invloed hebben op het duikgedrag.

Reageren
    Hola

Bedankt voor je reactie Tim. Ik vind dat de voorlichting op dat punt slecht is. Dat had er wel even bij vermeld kunnen worden!

Reageren
Reageer op: kaakoperatie duiken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.