- Sylvie16 augustus 2024 om 15:27
Ik heb het gelezen.bij mij was het te laat.trok kies uit zonder toestemming. Deze dokter is zich nu aan het indekken langs alle mogelijke kanten.zo van..had wel gezegd en ook wat het zou kosten.niets is minder waar.mijn echtgenoot was erbij waardoor wij nu nog des temeer weten dat arts niet correct is en liegt.niemand vraagt hiernaar.wanneer je zo een verhaal leest is her waar.papieren kan dus niet voorgelegd worden.
Wat ik heel erg vind is dat de mensen aangezet worden om tandverzekeringen te nemen en artsen hier misbruik van.maken.je verdient veel.meer aan kronen en implantaat en brug dan gewoon restaureren of vullen met composiet. En vind maar eens een tandarts dat je wens inwilligt….je wordt als een.lastige en moeilijke patiënt.omschreven omdat je meedenkt,je huiswerk maakt en je naar je eigen lichaam DURFT te luisteren.je bent alleen goed als je alles aanneemt en niks in vraag stelt.
Dus ik ben blij voor jou dat je bent opgekomen voor jezelf en naar je buikgevoel hebt geluisterd.
Voor onze algemene gezondheid zijn de tanden cruciaal.
Dit is een noodzaak,eigen tanden en wortels dienen hun doel en ik vind dat er geen business rond mag gemaakt worden.
Is geen esthetiek he.
Dus wat mij betreft.wijsheidstand ben ik kwijt.
De andere wil ik gevuld hebben.en geen kroon of whatever.Zenuw nog goed.moet behouden blijven.geen.pijn.alleen lastig dat je eten erin komt te zitten.klaar op gevuld te worden.
Ik hoop ook dar velen dit forum vinden.
Want zelfs al geven ze ons het gevoel dat we machteloos staan tgo artsen.kennis hierover kan zaken keren ten goede van de gewone mens.
Tanden moeten ten alle koste proberen behouden te blijven voor onze organen en optimale gezondheid..