Zoeken Vraag het forum

Verstandskies trekken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • C.

Mijn verstandskies links achterin is goed doorgekomen en mijn tandarts geeft aan dat deze eruit moet, omdat hij anders de aanliggende kies zal aantasten.Als mijn verstandskies eruit gaat heeft mijn gewone kies aan de bovenkaak geen onderkies meer, ik heb gelezen dat kiezen dan blijven doorgroeien en uiteindelijk botverlies en uitvallen. Iemand hier ervaring mee? Kan evt een Nachtbeugel voorkomen dat de kies doorgroeid? Of kan je met een doorzichtige beugel de ondertanden iets laten schuiven, zodat de laatste kies ook een stukje een onderkies krijgt?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Ik denk dat je dat toch beter allemaal met je tandarts kunt bespreken

Reageren
Reageer op: Verstandskies trekken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.