Zoeken Vraag het forum

Verstandskies getrokken/gesneden > Vieze adem?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Sabien

Ik zit zelf niet met het probleem dat ik een vieze adem heb maar ik heb vrijdag mijn verstandskiezen laten trekken, zaterdag en zondag ging alles goed, weinig last van pijn. Telkens als ik pijn begon te krijgen keek ik op de klok en was het precies tijd voor mijn ibuprofen (400mg 3x per dag met 6 uur ertussen). Het is nu dinsdag ochtend 5.21 en ik lig wakker van de pijn. Na elke maaltijd poets ik netjes mijn tanden en gebruik ik het spuitje met zoutoplossing om alles schoon te maken.

Mijn vraag is of het normaal is dat de pijn ernstiger wordt dag 3/4 (de zwelling is ook nog niet afgenomen) en of het verantwoord is om nog wat paracetamol bij mijn ibuprofen te slikken tegen de pijn?

Gr. Sabien

John (moderator)

Als de pijn erger wordt moet je contact opnemen met de tandarts. Je kunt de brufen combineren met 1000 mg paracetamol 3 x per dag

Reageren
    Anoniem

Heb hier ook last van gehad. Wil trouwens iedereen aanbevelen als er flinke pijn bij gepaard is om de ibuprofen af te wisselen met paracetemol zodat je vaker medicijnen kunt nemen en het zo beter kunt spreiden (ibu 600, 2 paracetemol om de 4 uur). Daarbij ging ik van heel veel pijn als het begon uit te werken naar compleet dragelijk met dezelfde hoeveelheid pijnstillers.

Reageren
Reageer op: Verstandskies getrokken/gesneden > Vieze adem?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.