Zoeken Vraag het forum

Speling tanden

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • 1990

Hoi,

Sinds kort merk ik dat er een klein beeje speling zit in mijn tanden. Dit is met mijn tong niet te voelen, maar ik kan sommoge tanden wel een klein beetje bewegen met mn vingers. Dit is minder dan 1 mm.
    Ik heb verder nooit problemen met mijn gebit en ga 2 jaarlijks naar de tandarts. Ik weet ook niet of ik dit misschien altijd al heb gehad, en nu pas voor het eerst opmerk.
    Ik maak me hier een beetje zorgen om omdat ik geen aanvullende tandartsverzekering heb.

1 reactie
    Reageren
    Suzan

Als je er bezorgd om bent,kun je dus beter een afspraak bij de tandarts maken en die er naar laten kijken. Zo via een forum kan niemand daar wat over zeggen.

Mocht er wat aan de hand zijn,kun je voor volgend jaar wel een aanvullende verzekering kiezen.

Reageren
Reageer op: Speling tanden
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.