- Bloedend tandvlees?17 december 2021 om 18:19
Goedenavond
in afgelopen maanden heb ik regelmatig last van bloedend tandvlees maar dan tijdens het flossen. Op zich maakte ik me in eerste instantie nooit echt druk hierover omdat ik weet dat ik me tanden elke dag floos en goed poets. Vanochtend toen ik wakker werd ging ik mijn tanden poetsen en zonder dat ik me flooste zag ik al bloed bij het spugen. Het was echt duidelijk een bloed spoor zeg maar.Ik ben hier behoorlijk van geschrokken omdat ik bang ben hoe stom het misschien okk klinkt dat de bloed uit mijn keel of longen kwam. Toen ik het aan mijn partner liet zien zei hij aangezien er ook op de tandenborstel bloed was dat het toch echt door het poetsen kwam. later zag ik wel boven op mn tandvlees rand een bloedend stukje waarbij ik vermoed dat het daar vandaan kwam.Dus.misschien en heel.stom.vraag maar kan je ook alleen bij het poetsen bloedend tandvlees krijgen? Ook als.je niet floost?2 reactiesReagerenJohn (moderator)
17 december 2021 om 18:33“maar kan je ook alleen bij het poetsen bloedend tandvlees krijgen? ” Ja dat kan maar dan is het wel tijd om naar de tandarts te gaan. Of anders te gaan poetsen. te hard poetsen met een verkeerde tandenborstel is nergens goed voor. Maar sowieso even naar de tandarts
ReagerenAnoniem198017 december 2021 om 18:42oké dankuwel voor uw reactie ik spraak mijn tandartsassistente vandaag en die gaf aan dat ik eerst voorzichtig moest poetsen met en zachte tanden borstel en pariodaid als spoeling moest gebruiken en als het over een week niet over is om dan en afspraak te maken.
Reageren