Zoeken Vraag het forum

bloedend tandvlees?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bloedend tandvlees?

Goedenavond
    in afgelopen maanden heb ik regelmatig last van bloedend tandvlees maar dan tijdens het flossen. Op zich maakte ik me in eerste instantie nooit echt druk hierover omdat ik weet dat ik me tanden elke dag floos en goed poets. Vanochtend toen ik wakker werd ging ik mijn tanden poetsen en zonder dat ik me flooste zag ik al bloed bij het spugen. Het was echt duidelijk een bloed spoor zeg maar.Ik ben hier behoorlijk van geschrokken omdat ik bang ben hoe stom het misschien okk klinkt dat de bloed uit mijn keel of longen kwam. Toen ik het aan mijn partner liet zien zei hij aangezien er ook op de tandenborstel bloed was dat het toch echt door het poetsen kwam. later zag ik wel boven op mn tandvlees rand een bloedend stukje waarbij ik vermoed dat het daar vandaan kwam.Dus.misschien en heel.stom.vraag maar kan je ook alleen bij het poetsen bloedend tandvlees krijgen? Ook als.je niet floost?

2 reacties
    Reageren
    John (moderator)

“maar kan je ook alleen bij het poetsen bloedend tandvlees krijgen? ” Ja dat kan maar dan is het wel tijd om naar de tandarts te gaan. Of anders te gaan poetsen. te hard poetsen met een verkeerde tandenborstel is nergens goed voor. Maar sowieso even naar de tandarts

Reageren
    Anoniem1980

oké dankuwel voor uw reactie ik spraak mijn tandartsassistente vandaag en die gaf aan dat ik eerst voorzichtig moest poetsen met en zachte tanden borstel en pariodaid  als spoeling moest gebruiken en als het over een week niet over is om dan en afspraak te maken.

Reageren
Reageer op: bloedend tandvlees?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.