Zoeken Vraag het forum

Kies getrokken

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jootje

Hallo, nu is er vorige week donderdag rechts onder een kies getrokken. De kies brokkelde helemaal af inclusief wortel, wat de kaakchirurg allemaal heeft gedaan geen idee, maar hij is er uit maar nu heb ik dus na 1 week nog steeds een gat,  mijn vraag is eigenlijk wanneer is dat gat dicht, heb er ook een vieze smaak van in de mond, en het irriteert. Verder ziet mijn tandvlees er prima uit.

Ik hoop op een reactie.

Vriendelijk groet

Jootje

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Het kan wel even duren voordat het dicht gaat. neem maandag even contact op met de poli kaakchirurgie

Reageren
    Jootje
    1. Ik ben gister nog naar detandarta geweest om te vragen of de hechting eruit mocht, omdat ik daar last van heb, maat dat mag nog niet omdat de wond nog open is, verder heeft hij ook niks gezegd.
    Reageren
    John (moderator)

Dan nog maar even afwachten

Reageren
    Jootje

En die vieze smaak komt dat doordat de wond nog open is, of misschien toch door een kleine ontsteking?

Reageren
    John (moderator)

Dat kan door de open wond komen

Reageren
Reageer op: Kies getrokken
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

Haartransplantatie bij stress en haaruitval
5 min leestijd

Stress en haaruitval: hoe zit dat precies?

3 min leestijd

Symptomen van zwangerschap: dit zijn de eerste signalen

4 min leestijd

Baarmoederontsteking: hoe krijg je het en welke symptomen zijn er?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.