- Anoniem24 maart 2018 om 21:13
hoi ik ben een fanatiek voetballer op hoog niveau en ben vandaag op mijn knie getrapt. Dut gebeurt wel vaker en dan heb ik er nooit zoveel last van. Maar nu zit er bovenop mijn knie een ei en is het blauw. Ik kan er nog wel op lopen ( beetje gevoellig niet pijnlijk) alleen als ik eroverheen wrijf of hem buig is het wel erg pijnlijk. Is dit iets waar je actie mee moet ondernemen, aangezien ik 15 ben en nog lang wil blijven voetballen. Of komt dit vanzelf wel goed?
4 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 00:21Ik denk dat het toch verstandig is om even naar de dokter te gaan
ReagerenAnoniem25 maart 2018 om 09:55vaak is het toch zo dat als je er gewoon op kan lopen dat het niks ernstigs is. Mijn ouders zeiden gister al dat we naar de dokter moesten, maar k ga nooit zo snel altijd eerst ff aankijken. Al die mensen die dan aan je gaan zitten, en pijn gaan doen. Maar als ik hier nu niks mee doe, ziu dat gevolgen kunnen hebben voor de toekomst?
ReagerenJohn (moderator)
25 maart 2018 om 10:51Ga nou maar beter naar de dokter
ReagerenAnoniem25 maart 2018 om 11:47we zijn inderdaad toch maar gegaan, nu afwachten wat de fotos laten zien. Bedankt voor u advies!
Reageren