Zoeken Vraag het forum

Gevolgen botsing voetbal

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rik

Tijdens de wedstrijd heb ik een voetbalschoen in mijn gezicht gekregen (ik ben keeper). Het vervelende was, dat de tegenstander die schoen nog aan had en ik dus vol een schop op m’n neus kreeg.

Op dat moment deed het flink zeer, maar bloedde niet. Wel zaten er twee schrammen op van de noppen van meneer zijn schoen. Na vijf dagen, is de zwelling volledig verdwenen en heb ik nog nauwelijks pijn als ik op de voorheen wel pijnlijke plekken duw. Nu het vreemde, als ik in mijn neus knijp, op die voorheen pijnlijke plek, kraakt mijn neus. Hij maakt dan een kort knisperend geluidje. Ik krijg geen extra pijn van het knijpen en mijn neus staat nog net zo loodrecht als voor de botsing. Het doet verder dus weinig zeer (meer), geen bloedingen/blauwe plekken (ook niet gehad), zwelling is weggetrokken, niet dizzy geweest, alleen s’avonds na de wedstrijd even lichte hoofdpijn gehad maar verder geen issue.

Nu dat geluid er voorheen nooit was, vraag ik me af wat het kan zijn en, belangrijker, is de methodiek om het te verhelpen de alombekende “rust?”

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Volgens mij had ik de vraag al een keer voorbij zien komen..

Ik denk dat het goed is on toch even naar de huisarts te gaan en naar de neus te laten kijken

Reageren
Reageer op: Gevolgen botsing voetbal
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.