Zoeken Vraag het forum

pijnlijke rug

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hey, eergister heb ik fysiotherapie gehad voor mijn onderrug,
    mijn fysio zei dat die vast zat. Hij is in opleiding om manueel therapeut te worden dus hij weet daar best wel veel van. Hij ging hem ‘kraken’. Ik had meteen echt extreme pijn en die pijn heb ik nog steeds. Het zijn niet mijn spieren (veel ervaring mee :/) maar echt die ruggengraat. De pijn zit op één plek en daaromheen doet het minder pijn. Ik kan mijn rug nu nog minder bewegen. Zou het kunnen dat er iets mis is gegaan, of hoort deze pijn erbij?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Misschien was het beter geweest als hij eerst zijn opleiding had afgemaakt voordat hij iets ging kraken……Neem contact op met die therapeut en vraag hoe dat kan…..

Reageren
    Anoniem

Ja dat denk ik nu achteraf ook. Alleen nu zit ik met veel pijn en ga morgen op vakantie. Maae is het normaal die pijn?

Reageren
    John (moderator)

De klachten kunnen soms wel wat erger worden, maar zoals jij het nu aangeeft is het toch wel wat vreemd. Ik hoop dat er niets beschadigd is…..
    Heb je voldoende pijnstillers om mee te nemen? Welke heb je?

Reageren
    Anoniem

Paracetamol , ik hoop het ook niet :/ ik laat het de fysio in ieder geval niet nog een keer doen. Wat is denk je het best: rust of rugoefeningen doen?

Reageren
    John (moderator)

Ik zou voorlopig even rust houden…..
    Als paracetamol goed werkt is dat prima. Neem voor de zekerheid ook Ibuprofen mee.

Reageren
    Anoniem

Ok dankje, zal ik doen:)

Reageren
Reageer op: pijnlijke rug
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.