- Anoniem25 juli 2015 om 12:10
hey, eergister heb ik fysiotherapie gehad voor mijn onderrug,
mijn fysio zei dat die vast zat. Hij is in opleiding om manueel therapeut te worden dus hij weet daar best wel veel van. Hij ging hem ‘kraken’. Ik had meteen echt extreme pijn en die pijn heb ik nog steeds. Het zijn niet mijn spieren (veel ervaring mee :/) maar echt die ruggengraat. De pijn zit op één plek en daaromheen doet het minder pijn. Ik kan mijn rug nu nog minder bewegen. Zou het kunnen dat er iets mis is gegaan, of hoort deze pijn erbij?6 reactiesReagerenJohn (moderator)
25 juli 2015 om 13:03Misschien was het beter geweest als hij eerst zijn opleiding had afgemaakt voordat hij iets ging kraken……Neem contact op met die therapeut en vraag hoe dat kan…..
ReagerenAnoniem25 juli 2015 om 13:26Ja dat denk ik nu achteraf ook. Alleen nu zit ik met veel pijn en ga morgen op vakantie. Maae is het normaal die pijn?
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2015 om 14:40De klachten kunnen soms wel wat erger worden, maar zoals jij het nu aangeeft is het toch wel wat vreemd. Ik hoop dat er niets beschadigd is…..
Reageren
Heb je voldoende pijnstillers om mee te nemen? Welke heb je?Anoniem25 juli 2015 om 15:07Paracetamol , ik hoop het ook niet :/ ik laat het de fysio in ieder geval niet nog een keer doen. Wat is denk je het best: rust of rugoefeningen doen?
ReagerenJohn (moderator)
25 juli 2015 om 15:48Ik zou voorlopig even rust houden…..
Reageren
Als paracetamol goed werkt is dat prima. Neem voor de zekerheid ook Ibuprofen mee.Anoniem25 juli 2015 om 16:53Ok dankje, zal ik doen:)
Reageren