- Anoniem31 mei 2015 om 18:12
Hallo,
Ik heb sinds een halfjaar ongeveer af en toe last van mijn heupen.(meestal de rechter).
Dit gaat vaak binnen een dagje wel weer weg.
Nu ben ik gister avond wezen stappen met wat vrienden, en dat ging niet helemaal fijn.
Toen we al in de stad liepen kreeg ik ineens een duizeligheidsaanval( ik had geen alcohol gedronken).
Het duurde maar een paar seconden, dus ben daarna weer gewoon verder gelopen.
Ik had al wel iets wat last van mijn heup maar dit was voor mijn doen vrij normaal.
Toen we later naar een kroegje gingen, en ik een glaasje alcohol wou drinken werd ik vrij misselijk.
Ik heb uiteindelijk 1 glaasje opgedronken.
Toen ik er een halfuur ongeveer was werd de pijn in mijn rechterheup en rechtsonderin mijn rug steeds erger, zo erg dat ik amper meer kon lopen en misselijk werd van de pijn. Ik heb uiteindelijk een taxi naar huis genomen.
Ik kon bijna niks meer alleen huilen.
Toen ik op bed lag had ik het ijskoud, maar ik gloeide ontzettend, ik geloof dan ook dat ik koorts had(kan geen 100% zeggen want ik heb het niet opgemeten maar weet bijna zeker dat dit het geval was.)
Dus nogmaals de symptomen;
Duizeligheid
Misselijkheid
Koorts?
Ontzettend veel pijn in mijn rechterheup en bekkenIemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
Ik heb vandaag bijna de hele dag op bed gelegen omdat ik nog steeds ontzettend veel last heb (en nog steeds duizelig bij het lopen)Mvg,
1 reactieReagerenJohn (moderator)
31 mei 2015 om 20:16Moeilijk te eggen zonder verder onderzoek van je rug/heup.
Reageren
Ga met de klachten naar de huisarts