Zoeken Vraag het forum

stijve en knakkende kaak

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

hoi iedereen

ik heb nu ongeveer een week best wel een zere en stijve kaak, ik kreeg het spontaan, ik heb ook als ik me kaak op elkaar doe en ik hem naar voren schuif er aan de rechter kant een pees of zo verschuift, het is niet echt een knak of zo gewoon of er iets een verkeerde kant op gaat. Als ik s’ochtens wakker word en ik gaap voel ik het ook kraken en is het ook super stijf. ik heb ook dat soms als ik kou dat ik dan rechts een klein tikje hoor. De tijd voor dat ik dit had, had ik als ik lachte ook een wel is een tikje nu nog steeds, ik eet ook best veel harde en plakkerige dingen en bij het slapen heeft me kaak ook best rare houding. is hij misschien overbelast of zo?

alvast bedankt

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat zou heel goed kunnen.
    Je zou even naar de tandarts kunnen gaan. Die kan naar de kaak kijken

Reageren
Reageer op: stijve en knakkende kaak
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.