- Anoniem13 januari 2015 om 20:55
Beste lezer,
9 weken geleden heb ik een bal op mijn pink gekregen. Ik dacht dat deze gekneusd was en dus niets aan gedaan. na 5 weken met aanhoudende pijn hiermee te hebben rondgelopen toch maar naar de huisarts gegaan. Deze heeft mij doorgestuurd om een foto te laten maken en mij toen doorverwezen naar de handchirurg. De handchirurg heeft toen tegen mij gezegd dat toen er een bal op gekomen is de pink naar achter is geslagen. Hier zit ook een spier aan vast en die spier blijkt zo sterk te zijn dat er een stuk bot is losgetrokken.
nu zijn we 10 weken verder en heb ik hier nog steeds last van. Het dillema is nu dat ik over iets meer dan een week aan de politieacademie en zal daar dus mensen moeten leren aanhouden.
Nu is dus de vraag, wat moet ik doen? moet ik terug naar de huisarts en vragen of ze er nog eens naar willen kijken of kan deze pijn lang aanhouden? ik wil natuurlijk wel goed mijn lessen kunnen volgen.Bij voorbaat dank
2 reactiesReagerenAnoniem13 januari 2015 om 20:56Vergeten er bij te vermelden
De handchirurg zei dat ik gewoon rust moet houden.. gaat vanzelf wel weer over..
ReagerenJohn (moderator)
13 januari 2015 om 21:5910 weken is lang. Ik zou teruggaan naar de handchirurg
Reageren