- Rox123424 september 2012 om 19:13
Hallo allemaal,
Ongeveer 4 weken geleden ben ik gevallen op de trap met mijn volle gewicht op mijn scheenbeen. Dit deed op dat moment verschrikkelijk pijn en al vrij snel werd mijn scheenbeen dik maar omdat ik de volgende dag al naar behoren kon stappen ben ik er niet mee naar de dokter geweest.
Maar nu sindsdien blijf ik last hebben als ik erover wrijf of op mijn knieën zit,.. Ik voel ook een vreemd klein bobbeltje en dat is zeer gevoelig..Is het misschien mogelijk dat ik een botsplinters heb opgelopen en moet dat verder behandeld worden of geneest dit vanzelf ?
Groetjes,
3 reactiesReagerenRox123424 september 2012 om 19:14Ook blijft mijn been vrij blauw zien.. De grote blauwe plek is verdwenen maar er blijft een blauwe schijn achter..?
ReagerenNina25 september 2012 om 12:05Hoi, klinkt als een fikse hematoom. Arnica zalf en vitamine C bespoedigen het verdwijnen/genezen van een blauwe plek. Maar ik ben geen dokter, dus als je het niet vertrouwd, zul je toch even naar de HA moeten gaan. Laat je weten hoe het verder gaat met je?
Groetjes
ReagerenRox123425 september 2012 om 16:59Hoi Nina, dankje voor de tip ! Ik heb de zalf hier thuis liggen dus ik zal het zeker proberen !
Reageren
Bedankt,
groetjes