- Iemand13 september 2012 om 08:55
Beste forumleden,
Ik ben een jongen van 24 jaar die zijn hele jeugd tot zijn 18de heeft gevoetbald op hoog amateur voetbal en die nooit echt last heeft gehad van blessures heeft.
Toen ik 18 was ben ik gestopt met voetbal en heb ik vier jaar gefitnest. Toch vond ik een voetbal een geweldige sport en ben 2.5 jaar geleden weer begonnen. Natuurlijk op een wat lager niveau met als doel weer voetballen in het eerst elftal.
Nu ben ik 2.5 jaar verder heb nog geen wedstrijd/training op 100% kunnen voetballen vanwege last aan mijn scheenbeen of kuiten.
Ik heb het volgende gedaan om eraf te komen.
– 2 maanden rust gehad en rustig beginnen met lopen en opwerken naar sprint en sping oefeningen
– 3 verschillende voetbalschoenen getest
– Het slikken van magnesium tabletten
– In de winter en zomerstop door getraind door middel van hardlopen.Ik heb ook bij de Fysio gelopen en die masseert mij 2 dagen voor de training en op de dag van trainen. Dan gaat het over het algemeen goed. Maar na de training heb ik weer last. Hij zegt dat ik misschien een spier en bot scan moet doen bij het ziekenhuis. Het risico is dan wel dat ik geopereerd moet worden en er dan sowieso maanden uit ben.
Heeft iemand misschien een idee hoe ik van mijn langdurige blessure af kan komen? Ik hoop het echt!
Bvd.
1 reactieReagerenTara18 september 2012 om 09:23