Ik heb sinds kort last van slapen de ledematen. Ik word snacht's wakker van een slapend been of arm. Overdag voel mijn ledematen ook voos aan. Voor de rest heb ik nergens pijn in mijn rug ofzo. Vorig jaar zijn er nog foto's genomen van de rug en dat zag er allemaal goed uit. Ik neem wel Inderal Mitis 80mg sinds kort, kan dat een bijwerking zijn?? Omdat dit ook spontaan is opgekomen. Ik ben 25jaar oud en heb voor de rest nooit niet echt last gehad van mijn rug. Wat zou er aan de hand kunnen zijn?
Ik heb me magnesium tabletten ingenomen, en wat is me dat dag en nacht verschil. Dus blijkbaar zat ik met een magnesium tekort.
De volgende bijwerkingen kunnen bij het gebruik van Propranolol (bètablokker: http://nl.wikipedia.org/wiki/B%C3%A8tablokker) voorkomen:
Moeheid, duizeligheid, hoofdpijn, maagdarmstoornissen, slaapstoornissen, astmatische klachten, koude handen en voeten.
Enkele malen zijn veranderingen in het bloedbeeld waargenomen.
Wanneer één van de bijwerkingen ernstig wordt of als er bij u een bijwerking optreedt die niet in deze bijsluiter is vermeld, raadpleeg dan uw arts of apotheker.