Zoeken Vraag het forum

Verkalking

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Rebel

Ik had 1 jaar geleden een scheur aan mijn linkse bovenbeen gehad,in het begin ben ik er niet naar de dokter mee geweest na een tijd voelde mijn been hard aan dus ging in naar de dokter die zei dat ik echo foto moest maken,uit die onderzoek bleek dat ik een verkalking heb in mijn been,dus daarom ben ik naar de kinesist gegaan vervolgens moest ik oefeningen doen en kreeg ik zo een machine tegen men been die men spieren opzuigen zegmaar dat het kalk kapot gaat,na ene tijdje werd het tijd voor de volgende echo scan die bleek iets beter,laar niet helemaal goed ik miedt nog 2 maanden naar de kinesist gaan,maar de laatste tijd merk ik niet ecvt veranderibg denk zo dat ik voor niks ga,begin deed het pujn nu al niet meer dan is veranderd,ik wil serieus een kickboks carriere opbouwen en zit ik let dit probleem had overlegd met de kinesist hij zei dat ik terug mocht beginnen maar dat hij bang was als als ik veel trappen tegen men been ga krijgen dat ik het terug krijg,ja ik ben ook bang heb geen pijn meer alleen dat men linkse been strakker aanvoelt,ik mag niet intensief gaan in het begin van kickboks trainingen,ben bang dat het kalk terug komt maar erger dan,gaat dit vanzelf ook weg de kalk? Kan ik nig van een carriere dromen als kickbokser,ben 18 en wil wedstrijd doen helpee meee plss ik wil de beste kickbokser worden en heb schrik van kalk in me been?

Reageer op: Verkalking
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.