- anoniem29 juni 2018 om 11:56
Hallo,
Vanmorgen werd ik wakker en er was niks aan de hand. Na mijn ontbijt werd ik ineens extreem vermoeid, traplopen etc gaat nog goed alleen mijn koffer inpakken voor de a.s. vakantie lukt gewoon niet fysiek helemaal op.
Daarnaast heb ik 2 pijnlijke kuiten op precies dezelfde plek. Ik heb 2 enorm drukke weken gehad op school met de examens tot afgelopen maandag, nu Ben ik dus aan het rusten een paar dagen.
Mijn omgeving begrijpt niet zo goed wat ik nu heb want er is niks te zien aan mij en ik heb goed geslapen( Langer Dan normaal). Enige wat nu echt lukt is liggen. Lichamelijk Ben ik gezond van de Dokter, ik heb wel een angststoornis.
Is het ietswaar ik wat aan Kan doen? Want ik ben psychisch niet moe maar meer lichamelijk.
2 reactiesReagerenAnoniem29 juni 2018 om 11:58Als ik druk op mijn kuit dan doet het erg pijn op die plekken dus het is iets van de spieren denk ik.
ReagerenJohn (moderator)
29 juni 2018 om 12:21Ik denk dat het toch een gevolg is van de stressvolle periode die je achter de rug hebt. Zoek afleiding en blijf in beweging
Reageren