Zoeken Vraag het forum

Gebroken/gekneusde knokkel?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • miro

Hoi ,

ik ben een 16 jarige jongen die uit boos heid tegen de muur heeft geslagen en nu is mijn vraag is mijn knokkel gebroken of gekneusd ( het gaat om de ring vinger ) ik kan hem normaal bewegen en in dingen knijpen, vuist maken kan er gewoon alles meedoen en hij is ook niet op gezwollen of blauw of watdan ook. Maar zodra ik een vuist maak en ik druk op de zijnkant van mijn knokkel krijg ik een redelijk pijn gevoel en mijn knokkel ziet er wel iets anders uit dan mijn andere knokkels mischien een klein beetje dikker.

5 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ga naar de dokter en laat ernaar kijken

Reageren
    Miro

Doe ik wel wanneer het over een week nog steeds zo is

Reageren
    John (moderator)

Dan is het te laat als er een breuk zou zitten

Reageren
    Anoniem

Ik heb het zelfde zie dat dit al een tijd geleden is mag ik weten hoe het bij jou is gegaan of het gebroken was of gekneusd

Reageren
    Suus

Je kunt beter zelf een foto laten maken.
    Dan weet je of er bij jou een verdere behandeling nodig is, ipv dat je af gaat op het verhaal van iemand anders.
    Als er al een reactie komt van een ts uit 2018

Reageren
Reageer op: Gebroken/gekneusde knokkel?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.