- MW14 mei 2018 om 12:10
Ik zit al tijden in de medische molen. Veel last van mijn lijf. Botten, spieren, gewrichten. Altijd pijn in mijn rug, nek en schouders. Mijn linker ribbenboog is uitgezet en heb sindsdien veel last rond mijn hart/maag streek. Hier hebben ze een röntgen van gemaakt en heb een maagonderzoek gehad. Met mijn maag en hart is niks aan de hand en aan de longen is ook niks te zien. Voel me vaak grieperig. Heb overal jeuk. Mijn klieren altijd opgezet in mijn nek, sleutelbeen en liezen, slank postuur. Gewicht 56, lengte 173. Heb altijd buikpijn. Kramp en veel aandrang om te plassen, geen blaasontsteking, ontlasting prima. Voor mijn buikklachten ben ik jaren geleden bij MDL arts geweest en bij de gynaecoloog. Geen bijzonderheden. Bloedwaarden zijn goed behalve de Thrombocyten, die zakken steeds verder. Ik heb de waardes terug gekeken vanaf 2015. Hier zaten ze nog mooi op 228 (normale waardes 150-400), 2016 zaten ze op 160. 2017 op 150 en nu zitten ze op 143 (januari 2018).
Heeft iemand een tip in welke hoek ik zou moeten zoeken? Of wat het kan zijn? Ik heb het idee dat mijn arts het ook een beetje zat is. Hoe vaak ik wel niet het woord psychisch heb gehoord.. Ik ken mijn lijf en merk gewoon dat het slechter gaat.
1 reactieReagerenJohn (moderator)
14 mei 2018 om 14:37Vraag aan de huisarts een verwijzing voor de hematoloog om te kijken waarom je trombocyten laag zijn en een dalende lijn hebben .
Reageren