- Sander19986 januari 2018 om 02:55
Beste,
Ik heb al zeker 3 jaar op en af last in mijn onderrug langs beide kanten. Als de pijn vaak aanwezig is belemmert dit mijn dagelijkse leven. Vaak pijn als ik stil zit, rechsta, wandel, dingen draag zoals zakken, buk, mijzelf uitstrek in de ochtend enzovoort.. Ik voel ook vaak heel wat onrust in mijn rechte been en vooral als ik ga slapen. Ook heb ik vaak een slaaptoestand voor in datzelfde been en als ik dan wil rechstaan om dit weg te krijgen voel ik geen echte pijn maar ik heb het gevoel dat als ik er dan op ga staan dat mijn been in een gaat zakken ofzo. Mijn voet voelt dan ook extreem raar aan en ik heb effectief krachtsverlies en durf dan vaak niet meer te wandelen. Dit gaat over na 5 min ongemakkelijkheid maar dit komt wel vaak terug doorheen de dag. Maar ook andere ledenmaten vallen vaak in slaap en voelen zonder dat er iets rond mijn pols of arm zit gekneld en er stroomt dan precies geen bloed door. Dit kan echt pijn doen en ik wordt er soms zelfs paniekerig van vooral dqn ivm mijn been aangezien ik het gevoel heb door mijn te zakken. Conclusie ik heb vaak last van slapende ledematen en krachtsverlies vooral in mijn rechterbeen & zeurende pijn in mijn onderrug en vaak ook in mijn nek en schouders. Ik ben 19 jaar en voel me vaak een oud vrouwtje.. Dus das denk ik echt niet gezond. Hopelijk weten jullie meer? Alvast bedankt!
1 reactieReagerenJohn (moderator)
6 januari 2018 om 09:02Ga dan eens met de klachten naar de huisarts. Het is moeilijk om daar zo zonder enig onderzoek iets over te zeggen
Reageren