- Kelsey26 november 2016 om 00:22
Hallo ik ben vorige week donderdag gevallen en toen heb ik mijn knie geblesseerd. Ik viel doordat ik een vriendin tackelde (rugby) en toen viel ik en het voelde alsof mijn knieschijf heen en weer ging. Ik ben bijven zitten en wachtte tot de pijn was afgezakt zodat ik weer verder kon trainen maar het bleef pijn doen. Vervolgens ben ik samen met een vriendin (ook geblesseerd) naar de verzorger gelopen en heb mij laten behandelen (beetje strekken en in laten tapen) ik mocht niet meer trainen. Doordat ik een korte broek aanhad was het niet verstanding om te blijven dus ben ik naar huis gefietst met heel veel pijn. Toen ik aankwam hebben we meteen laten koelen en de dokter gebeld die zij dat ik rustig aan moest doen en omdat ik wel met moeite kon fietsen dachten ze niet aan een breuk, als het erger werdt moest ik komen. Ik heb krukken opgehaald ben ben veel gaan koelen en intapen. Nu heb ik nogsteeds pijn maar niet heel veel meer. Het is wel dik door het vocht, maar het enigste wat ik niet kan is mijn been strekken. Zou ik met de wedstrijd mee kunnen doen of niet? Of zou ik eventueel een Cortison injectie laten doen en wat zijn de gevolgen daarvan?
Graag snel hulp.
Groetjes Kelsey
1 reactieReagerenJohn (moderator)
26 november 2016 om 00:37Ik denk niet dat het verstandig is om een wedstrijd te spelen. Je zult toch nog een tijdje rust moeten nemen. Een cortison injectie gaat hier ook niet bij helpen
Reageren