- Ryan15 november 2016 om 17:56
Hallo, Mijn naam is ryan. 17 jaar oud.
Onlangs heb ik een soort van angst ontwikkelt. ALS,
Ik weet dat het zeer ongewoon om deze aandoening te hebben. Want het is uiterst zeldzaam.
Onlangs hebben enkele kleine symptomen die naar ALS Lijden.– Spiertrekkingen onder mijn oog, op de palm van mijn hand, bovenbeen en arm.
– Zwakte in mijn armen en benen.De spiertrekkingen zijn vaak onregelmatig, En gebeuren niet achter elkaar.
Het begint willekeurig en snel weer.Ik ben het soort persoon die denkt dat hij met een soort van zeer gevaarlijke ziekte heeft
Wanneer ik bevoorbeeld buikpijn heb denk ik al aan het ergste.Ik hoop dat iemand mij gerust kan stellen!
6 reactiesReagerenRyan15 november 2016 om 18:02Sorry, Foutje bij “Het begint willekeurig en snel weer.”
Het begint onregelmatig en stopt snel weer.
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2016 om 18:43dat zijn, zeker gelet op je leeftijd, toch echt geen symptomen van ALS.
Reageren
Het zijn typische stress en angstklachten.Ga naar de huisarts en bespreek je angsten.Ryan15 november 2016 om 19:19Ik ga inmiddels naar een psycholoog voor mijn ansgt problemen.
Ik neem dus aan dat ik over ALS Mij geen zorgen hoef te maken?
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2016 om 19:22Je hoeft je daar inderdaad niet druk over te maken.
ReagerenRyan15 november 2016 om 19:22Gestrest ben ik vrijwel niet, (Zo zie ik het teminste.)
ReagerenJohn (moderator)
15 november 2016 om 19:27En hoe zou jij het dan noemen, als je je zorgen maakt of bang bent voor ALS? dat is ook een vorm stress/spanningen.
Reageren