Zoeken Vraag het forum

Syfillis zweer in de mond of aft ?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Zweer in de mond

Hallo,

Ik heb 3 weken geleden gezoend met tong met een dame die wss een transgender was (en sekswerker).
    Er is geen oraal, anaal of andere seks geweest. Enkel tong zoenen.
    Ik krijg nu deze zweer op de achterkant van mijn tong en ik weet niet als dit een aft of een syfillis zweer is.

Graag help

Ik ga mij laten testen in 2 weken maar ik had graag nu al eens een mening gehad.

9 reacties
    Reageren
    Original poster

Zie bijlage

Reageren
    Anoniem

De foto komt niet door. Een syfilis zweer in de mond is heel moeilijk vast te stellen. De kans om door zoenen syfilis op te lopen is niet zo groot.

Reageren
    Original Poster

poging 3 tot de afbeelding in bijlage

Bijlagen:
    Reageren
    Original poster

De foto is nu opgeladen – wat denk jij ?

Reageren
    Peter (huisarts)

Een zweertje zou je ook nu kunnen laten testen door middel van een directe (wattestaafjes) kweek
    (maar dit kan ook gewoon een wondje zijn)

Reageren
    Original Poster

Het kan ook een wondje zijn…. maar ik heb ook al enkele weken keelpijn die maar niet overgaat.
    Ik laat me sowieso in 2 weken testen maar kun je iets opmaken uit de foto die me gerust zou stellen ?
    Of kan je niets zien…

Reageren
    Anoniem

Op basis van de foto is er niets zinnigs over te zeggen.

Reageren
    Mike

Je kan op basis van foto niks zeggen maar ik neig toch naar een zweer. Dus hoe dan ook: testen

Reageren
    OG

Alles laten testen… alles OK. Ook dokter laten naar kijken maar is gewoon mijn smaakpapillen die wat ontstoken zitten (ik heb dit ook aan de andere kant maar uit paniek nooit echt de 2 kanten vergeleken… lijkt dom nu). Heel laag ijzer waarden en wss door stress en immuun systeem minder gewoon.

Reageren
Reageer op: Syfillis zweer in de mond of aft ?

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

2 min leestijd

Nieuwe website Dokter.nl komt eraan (week 24)

4 min leestijd

Eczeem en hooikoorts: waarom ze zo vaak hand in hand gaan

4 min leestijd

Hooikoorts en immunotherapie: wanneer is het een optie?

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 2 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.