-
Zweer in de mond25 maart 2026 om 10:16
Hallo,
Ik heb 3 weken geleden gezoend met tong met een dame die wss een transgender was (en sekswerker).
Er is geen oraal, anaal of andere seks geweest. Enkel tong zoenen.
Ik krijg nu deze zweer op de achterkant van mijn tong en ik weet niet als dit een aft of een syfillis zweer is.Graag help
Ik ga mij laten testen in 2 weken maar ik had graag nu al eens een mening gehad.
9 reactiesReagerenOriginal poster25 maart 2026 om 10:25Zie bijlage
ReagerenAnoniem25 maart 2026 om 14:30De foto komt niet door. Een syfilis zweer in de mond is heel moeilijk vast te stellen. De kans om door zoenen syfilis op te lopen is niet zo groot.
ReagerenOriginal Poster25 maart 2026 om 14:37Original poster25 maart 2026 om 15:33De foto is nu opgeladen – wat denk jij ?
Reageren
Peter (huisarts)
25 maart 2026 om 20:16Een zweertje zou je ook nu kunnen laten testen door middel van een directe (wattestaafjes) kweek
Reageren
(maar dit kan ook gewoon een wondje zijn)Original Poster25 maart 2026 om 21:51Het kan ook een wondje zijn…. maar ik heb ook al enkele weken keelpijn die maar niet overgaat.
Reageren
Ik laat me sowieso in 2 weken testen maar kun je iets opmaken uit de foto die me gerust zou stellen ?
Of kan je niets zien…Anoniem26 maart 2026 om 08:09Op basis van de foto is er niets zinnigs over te zeggen.
ReagerenMike28 maart 2026 om 17:34Je kan op basis van foto niks zeggen maar ik neig toch naar een zweer. Dus hoe dan ook: testen
ReagerenOG9 april 2026 om 09:11Alles laten testen… alles OK. Ook dokter laten naar kijken maar is gewoon mijn smaakpapillen die wat ontstoken zitten (ik heb dit ook aan de andere kant maar uit paniek nooit echt de 2 kanten vergeleken… lijkt dom nu). Heel laag ijzer waarden en wss door stress en immuun systeem minder gewoon.
Reageren