Zoeken Vraag het forum

gele blaasjes eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bezorgd

In maart 2021 werd via pcr test herpes genitalis vastgesteld naar aanleiding van rode vlek met blaasjes op mijn penis. Ik dacht toen dat het syfilis was maar heb over een periode van 2 jaar 5 keer negatief getest. Nu heb ik opnieuw jeuk en blaasjes op mijn eikel met een onfrisse geur (geen enkel seksueel contact gehad sinds januari 2021).
    Mijn arts zegt dat het een herpes opvlakkering is, zonder pcr test te doen. Wat denk u John? Kan het iets anders zijn? Heb toen in 2021 ook negatief getest op andere soa’s (gonnerea, enz?

3 reacties
    Reageren
    Anoniem

Je hebt hier toch al een heel topic over lopen?

Reageren
    Bezorgd

Ik weet het maar ik voel mij onwel en dan verschijnen deze blaasjes ook nog.

Reageren
    Anoniem

Het ziet er als typische herpes blaasjes uit. Vanaf blijven dus!

Je (huis)arts heeft dit ook al gezegd.

Reageren
Reageer op: gele blaasjes eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.