Zoeken Vraag het forum

Blaasjes / bultjes eikel

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Dennis

Hallo,

Ik ben n 4 weken geleden oraal bevredigd door n prostitué. Kort daarna kreeg ik klachten, pijn bij t plassen, jeuk en bultjes/blaasjes naast de uitgang van de urinebuis. Ik heb mezelf laten testen op chlamydia, de uitslag was positief. Hiv, syfilis, gonnoroe en hepatitis B waren negatief. Ik heb n aantal dagen geleden 2 pillen gekregen die ik tegelijk in moest nemen, maar ik heb niet t idee dat de klachten dusdanig minder worden. Mijn vraag is dan ook of deze bultjes/blaasjes ook van de chlamydia kunnen komen of dat er misschien n andere oorzaak voor is zo ja welke.

Mvg
    Dennis

17 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Die zullen niet van chlamydia zijn. Waarvan wel kan ik zo helaas ook niet zeggen

Reageren
    Dennis

Misschien dat deze foto iets duidelijker is.

Reageren
    John (moderator)

Het doet mij eerder aan een irritatie denken
    Vraag om te testen op Mycoplasma

Reageren
    Dennis

Ook heb ik vernomen dat ik tijdens de kuur niet mocht masturberen. Heb ik dan n reden om aan te nemen dat de chlamydia niet weg gaat?

Reageren
    John (moderator)

Er is een kleine kans dat de kuur dan niet goed werkt. Maar je had een negatieve test

Reageren
    Dennis

Chlamydia was positief getest.

Reageren
    John (moderator)

Ok. Dan moet je een controle test laten doen als je nog klachten hebt. Dat kan 2 weken na de kuur

Reageren
    Dennis

Maar Mycoplasma is toch alleen vaginaal overdraagbaar en niet oraal?

Reageren
    John (moderator)

Mycoplasma genitalium kan worden overgedragen middels onveilig seksueel contact. De bacterie is voornamelijk aanwezig in de plasbuis bij mannen en in de vagina en plasbuis bij vrouwen maar kan soms ook in de keel of het rectum gevonden worden.

Reageren
    Dennis

zouden het geen genitale wratten kunnen zijn? Ik weet dat ik in de schaamstreek daar wel last van heb, om de zoveel maanden komen er n paar kleintjes en die laat ik dan gelijk aanstippen. 

Reageren
    John (moderator)

Dat kan ik zo helaas niet beoordelen. Daar zou je dan toch voor naar de huisarts moeten gaan

Reageren
    Dennis

Oké, maar t zou wel kunnen op die plaats? In ieder geval bedankt voor je reacties en t meedenken.

Reageren
    John (moderator)

Kunnen kan dat helaas wel

Reageren
    Anoniem

Zou het geen herpes kunnen zijn?

Reageren
Reageer op: Blaasjes / bultjes eikel
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.