- Kees19 november 2019 om 23:54
Kan dit syfilis zijn
Bijlagen:
2 reactiesReagerenJohn (moderator)
20 november 2019 om 00:04Daar kan ik zo aan de hand van de foto helaas niets over zeggen. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken. Als je denkt syfilis te kunnen hebben opgelopen laat dan een test doen
ReagerenMichael20 november 2019 om 05:21Hoi Kees, ik kan dit niet zo goed beoordelen via een foto, ga zsm naar je huisarts en laat een SOA test doen, op alle SOA dus ook lues, Ik ben eerlijk tegen je ik heb in 2012 een lues-infectie opgelopen helaas! Het geniepige/hopelose zeg maar was dat ik er NIETS van gemerkt heb, ik had geen zweertje, eerste stadium alleen in het 3e stadium kreeg ik klachten, behoorlijke opgezwollen penis en een grote rode vlek, heb toen 3 penicilline injecties gehad met 1 week tussenposen, heftige prikken wel, behoorlijk heftige antibiotica, na 2012 heb ik mij om het 1/2 jaar op alle SOA laten testen, het is gelukkig NIET meer teruggekomen, SOA zijn soms verradelijk, wil je uiteraard niet bang maken maar laat je gewoon testen, dan weet je binnen 1 week waar je aan toe bent, succes hoi groet Michael
Reageren