Zoeken Vraag het forum

Als je een hoer laat pijpen

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Een hoer heeft mij gepijpt en ze laat zich iedere 2 weken testen en ik was de eerste na der test en ze had geen soa, kan ik een soa krijgen?

6 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Als zij er geen had kun je er geen krijgen.

[quote]ze laat zich iedere 2 weken testen en ik was de eerste na der test [/quote]en jij gelooft dat?

Reageren
    Anoniem

Ja ik had het zeg maar gevraag via andere email toen zei ze is wel gek dat je vraagt hoeveelste ze al heeft gehad na soa test toen zei ze jij bent nu de 2de want vroeg der zegmaar zogenaamd om afspraak te maken om te kijken of ze nog mensen heeft gepijpt , neuken doet ze alleen met condoom

Reageren
    John (moderator)

Beetje logisch dat ze dat zegt….ze wil geen klanten verliezen…
    Je was de tweede na de test. Dus de test zegt dan eigenlijk helemaal niks meer….
    Om de twee weken testen is sowieso niet realistisch. Het kost nogal wat. Daarnaast zijn er soa’s die een langere incubatietijd hebben dan 2 weken. Soms wel 3-6 weken.

Orale seks heeft ook risico’s. HIV is een minimaal risico, maar voor andere soa’s geldt dat niet.

Reageren
    Anoniem

Ohh dus zou ik dan een test moeten doen , en nee ik was niet de 2de ik had een andere email gebruikt en als ik weer zou gaan dan pas zou dat de 2de zijn en ze wist niet dat ik die andere email was

Reageren
    John (moderator)

Aha daarom was je de tweede………als dat al waar is..
    Bij prostutuees kun je daar helaas nooit zeker van zijn.
    Ik zou voor alle zekerheid, 2 weken na het contact toch even een soa test laten doen

Reageren
    Anoniem

Is goed haha

Reageren
Reageer op: Als je een hoer laat pijpen
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.