- Anoniem6 juli 2016 om 21:59
Een hoer heeft mij gepijpt en ze laat zich iedere 2 weken testen en ik was de eerste na der test en ze had geen soa, kan ik een soa krijgen?
6 reactiesReagerenJohn (moderator)
6 juli 2016 om 22:26Als zij er geen had kun je er geen krijgen.
[quote]ze laat zich iedere 2 weken testen en ik was de eerste na der test [/quote]en jij gelooft dat?
ReagerenAnoniem6 juli 2016 om 23:24Ja ik had het zeg maar gevraag via andere email toen zei ze is wel gek dat je vraagt hoeveelste ze al heeft gehad na soa test toen zei ze jij bent nu de 2de want vroeg der zegmaar zogenaamd om afspraak te maken om te kijken of ze nog mensen heeft gepijpt , neuken doet ze alleen met condoom
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 07:33Beetje logisch dat ze dat zegt….ze wil geen klanten verliezen…
Je was de tweede na de test. Dus de test zegt dan eigenlijk helemaal niks meer….
Om de twee weken testen is sowieso niet realistisch. Het kost nogal wat. Daarnaast zijn er soa’s die een langere incubatietijd hebben dan 2 weken. Soms wel 3-6 weken.Orale seks heeft ook risico’s. HIV is een minimaal risico, maar voor andere soa’s geldt dat niet.
ReagerenAnoniem7 juli 2016 om 09:05Ohh dus zou ik dan een test moeten doen , en nee ik was niet de 2de ik had een andere email gebruikt en als ik weer zou gaan dan pas zou dat de 2de zijn en ze wist niet dat ik die andere email was
ReagerenJohn (moderator)
7 juli 2016 om 09:17Aha daarom was je de tweede………als dat al waar is..
Reageren
Bij prostutuees kun je daar helaas nooit zeker van zijn.
Ik zou voor alle zekerheid, 2 weken na het contact toch even een soa test laten doenAnoniem7 juli 2016 om 15:40Is goed haha
Reageren