Zoeken Vraag het forum

Pijn in bal na onveilige seks

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Hallo,

Na onveilige seks heb ik last gekregen van mijn rechterbal. Ook heb af en toe jeuk aan mijn anus..
    Voor de rest niet echt symptomen.. Geen afscheiding, geen vlekjes/bultjes etc. Wat kan dit zijn?

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Dat is moeilijk te zeggen zo…..maar het zou een soa kunnen zijn. Chlamydia
    Ga dus naar de huisarts of de GGD en laat een test doen.

Reageren
    Anoniem

Dank. Wat zou het nog meer kunnen zijn? Toen ik last kreeg zat ik op Bali. Ben toen naar het ziekenhuis gegaan en heb een bloed en urine test gedaan. Er zaten leukocyten in mijn urine. Daaruit kwam dat ik een bijbalontsteking en urineweg ontsteking had. Voor de rest is mij niks verteld over een soa.. Heb toen antibiotica geslikt. Klachten waren weg maar komen nu 2 weken later terug.

Reageren
    John (moderator)

Die bijbalontsteking is nou precies waar het om gaat. Die kan namelijk ook door een soa veroorzaakt worden.

Reageren
    Anoniem

Oke. Maar er moet dus specifiek op een soa getest worden? Dat kan niet uit een normale bloed of urine test gehaald worden?

Reageren
    John (moderator)

Er zal inderdaad een soa test gedaan moeten worden.

Reageren
    Anoniem

Is het misschien mogelijk dat het na het slikken van de antibiotica van 5 dagen een eventuele soa is opgeruimd?

Reageren
    John (moderator)

Hangt van de antobiotica af, dat kan ik zo niet zeggen…

Reageren
Reageer op: Pijn in bal na onveilige seks
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.