- Jim30 september 2026 om 17:08
37-jarige heteroseksuele man hier. De laatste weken 4 keer gepijpt geweest zonder condoom door 3 verschillende, telkens Braziliaanse prostituees (de rest verder veilig gedaan ). Ook één keer een Spaanse gebeft zonder bescherming (de rest allemaal veilig).
eerste dame was 20 en 27 September
tweede dame 22 September
derde dame 24 September
vierde dame 30 SeptemberVanaf gisteren heb ik wel wat last met soms vaker te moeten plassen en mijn plasbuis lijkt geïrriteerd. Vandaag nog eens klaargekomen door masturbatie en voelde anders aan. Mijn rechterteelbal voelt gezwollen en groter dan anders. Af en toe wel wat lichte steken. Heb ook last ter hoogte van staartbeentje (vroeger ooit sinus pilonidalis gehad) en ben de laatste tijd wel veel aan het sporten en ook vermagert, maar lees dan je door Gonnoeroe jeuk of last aan je anus kunt krijgen. Anale seks heb ik nooit. Voelt precies zoals een 6 jaar geleden toen ik me door een prostituee onveilig had laten pijpen en haar zonder condoom heb geneukt. Toen bleken echter alle testen negatief. Moet ik me zorgen maken of is het eerder een (vermoedelijke) blaasontsteking die zoals de vorige keer na een maand voorbij gaat. Voor de moment nog geen pus uit de eikel. Vooral bij de eerste dame lang en diep gepijpt en dit meer dan eens per sessie.
Moet ik me vooral zorgen maken over Gonorroe?1 reactieReageren
Peter (huisarts)
30 september 2026 om 20:36Laat je urine controleren en laat je huisarts kijken naar een bijbal ontsteking oid.
Reageren