Zoeken Vraag het forum

PZC met prostituees

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Jim

37-jarige heteroseksuele man hier. De laatste weken 4 keer gepijpt geweest zonder condoom door 3 verschillende, telkens Braziliaanse prostituees (de rest verder veilig gedaan ). Ook één keer een Spaanse gebeft zonder bescherming (de rest allemaal veilig).

eerste dame was 20 en 27 September
    tweede dame 22 September
    derde dame 24 September
    vierde dame 30 September

Vanaf gisteren heb ik wel wat last met soms vaker te moeten plassen en mijn plasbuis lijkt geïrriteerd. Vandaag nog eens klaargekomen door masturbatie en voelde anders aan. Mijn rechterteelbal voelt gezwollen en groter dan anders. Af en toe wel wat lichte steken. Heb ook last ter hoogte van staartbeentje (vroeger ooit sinus pilonidalis gehad) en ben de laatste tijd wel veel aan het sporten en ook vermagert, maar lees dan je door Gonnoeroe jeuk of last aan je anus kunt krijgen. Anale seks heb ik nooit. Voelt precies zoals een 6 jaar geleden toen ik me door een prostituee onveilig had laten pijpen en haar zonder condoom heb geneukt. Toen bleken echter alle testen negatief. Moet ik me zorgen maken of is het eerder een (vermoedelijke) blaasontsteking die zoals de vorige keer na een maand voorbij gaat. Voor de moment nog geen pus uit de eikel. Vooral bij de eerste dame lang en diep gepijpt en dit meer dan eens per sessie.
    Moet ik me vooral zorgen maken over Gonorroe?

1 reactie
    Reageren
    Peter (huisarts)

Laat je urine controleren en laat je huisarts kijken naar een bijbal ontsteking oid.

Reageren
Reageer op: PZC met prostituees
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Lipoedeem: de vragen die mensen het vaakst stellen

Kun je staar voorkomen?
4 min leestijd

Kun je staar voorkomen?

Schurft; steeds meer Nederlanders hebben er last van
6 min leestijd

Schurft: symptomen, oorzaak en behandeling

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Let op: je vraag en bijlagen zijn openbaar zichtbaar. Controleer daarom of afbeeldingen geen namen, gezichten, patiëntnummers of andere herkenbare persoonsgegevens bevatten. Toch iets persoonlijks gedeeld? Meld het bij de moderators.

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.