Zoeken Vraag het forum

Wondje/schaafwondje binnenkant Penis

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Manen

Paar dagen geleden hebben men lief en ik sex gehad, daarna heeft ze men Penis … ineens voelde ik een pijnlijk/brand gevoel aan de binnenkant van men penis en ik merkte dat het een beetje bloed, na het schoon maken van m’n penis was het bloeden gedaan. Het jeukt alleen nog maar nu op het moment plassen gaat prima zonder pijn kan dit komen doordat men lief men penis …. heeft? En of wat kan het anders zijn? we hebben vaker sex gehad en dit is de eerste keer dat ik dit heb.

15 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Is dat een kruiswoordraadsel waar we zelf woorden moeten bedenken? Schrijf beter gewoon wat ze heeft gedaan, anders kunnen we wel raden blijven

Reageren
    Manen

Ik bedoel met die …. Dat ze gezogen heeft

Reageren
    John (moderator)

Dan heeft ze dat iets hard gedaan of haar tanden gebruikt. Een paar dagen rusten laten

Reageren
    Manen

Ik voelde haar tanden wel, en toen begon eerlijk gezegd de pijn, maar ik hoop dat het niets ernstiger is. En hoop dus idd alleen op een schaafwondje.

Reageren
    John (moderator)

Het is een wondje. Goed schoon houden met water

Reageren
    Manen

Dus het is niets ernstig zoals, schimmel, kanker Soa ofzo…?

Want daar ben ik bang voor.

Reageren
    John (moderator)

Nee hoor

Reageren
    Manen

Dank je wel
    Nu ben ik gerust
    MVG
    Manen

Reageren
    Anoniem

Je huid is op die plek heel dun en gevoelig, een wondje is heel gemakkelijk ontstaan.

Het is geen schimmel, soa of wat dan ook. Dat weten we zeker omdat symptomen daarvan niet al een paar dagen kunnen ontstaan.

Verzorg het (voorzichtig!) met een beetje vaseline of zinkzalf, ontzie het wondje, en na maximaal een week is het weg.

Reageren
    John (moderator)

En wie is “we” ?

Reageren
    Manen

M’n vriendin en ik

Reageren
    Uwe

Hallo
    Ik heb dat ook, en dat een 2 a 3 keer per maand, ze blaast niet, hoe kan dat altijd terugkomen.
    P.s. Wij hebben elke dag seks met elkaar, kan dat ook daar door komen?
    Graag een antwoord hierop

Reageren
    John (moderator)

Laat het dan eens een paar dagen genezen

Reageren
    Uwe

Dat die ik ook een paar dagen genezen dan een tijd goed en dan weer wondje

Reageren
Reageer op: Wondje/schaafwondje binnenkant Penis
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.