Hallo iedereen, graag jullie hulp want ben ten einde raad! Heb 6 maand geleden in een dronken bui ff orale seks ontvangen van een prostituee. Na 2 weken kreeg ik een klein wondje op de penis wat mijn vrees al deed toenemen. Al bij al denkik dat dit een ontstoken talgkliertje was na het scheren. Na 6 weken werd ik ineens wat misselijk maar kon ook door mijn feestweekend komen toen. Al bij al begon ik meer en meer dingen op te zoeken en te vergelijken met mijn situatie. Na 2 maand kreeg ik plots echt een brandend gevoel bij het plassen dat ik nog nooit had gehad (was na 2 dagen weg) Hier zat de stress er helemaal in. Ongeveer een week later ineens zweetaanval en pijn aan lies/bovenbenen. Vanaf dan heb ik mij soa tests besteld bij soapoli uit vrees voor soa. Deze heb ik gedaan na ongeveer 70 a 80 dagen na onveilig contact. Hep b, hiv, syf, chlamydia en gonorroe negatief. Klachten komen en gaan. En nog paar weken erna kreeg ik ineens overal veel jeuk en puisten obderaan mijn duim, gevolgd door pijn aan onderrug lies en ballen (al bij al niet te erg maar wel irritant gevoel) dus nog eens laten testen op chlamydia gonorroe mycoplasma en trichomonas (allen negatief). Dan ff klachten vrij geweest en ni sinds 2 weken weer hetzelfde verhaal van jeuk en puisten duim enz.. (wel minder heftig). Maar nu zie ik opeens op de schacht van mijn penis een klein rood wondje van 1 a 2mm. Wat kan dit nog in godsnaam zijn? Herpes? Graag jullie mening voor wat rust in mijn hoofd 🙂
Herpes is onwaarschijnlijk. Het lijkt toch vooral op gewoon een wondje
Bedankt voor het snelle antwoord. Syfilis(getest na 70 dagen ongeveer) en LGV (soms lees ik dat dit niet naar voor komt via chlamydia test) kan ik ook uitsluiten? En enig idee waardoor men andere klachten dan komen? Naar huisarts gaan ligt wat moeilijk helaas..
Ik kan je niet zeggen of je LGV uit kunt sluiten... daarom schreef in je andere topic al dat je naar de huisarts zou moeten gaan. Doe mij en jezelf een lol en blijf het nou in 1 topic houden