- Anoniem29 juni 2018 om 07:41
Hallo Tandor ea,
Maand geleden betaalde onveilige orale sex gekregen van vrouw. Na ongeveer 3 dagen klachten gekregen. Eerst pijnlijk prikkelend brandend gevoel topje eikel en in plasbuis. Geen andere symptomen zoals ochtend druppel etc. Na 10 dagen soa test chlamydia en gonorroe gedaan. Negatief. Toch voor de zekerheid de eenmalige anti biotica gevraagd en genomen. Niet geholpen. Klachten veranderen wel, wat roodhuid en jeuk op de eikel. Mycanozol creme gesmeerd. Klachten jeuk en roodheid verdwenen. Echter prikkelend gevoel topje eikel ingang urinebuis weer terug. Ondertussen swap gehad en geen gist of kokken gevonden. Ik ga vandaag mycoplasma urinetest af laten nemen. Mijn vragen; Waar denk jij aan Tandor? Is het verstandig om te testen op het Adenovirus? Is het waarschijnlijk dat klachten vanzelf overgaan? Moet ik een Uroloog raadplegen? Is er nog een andere ziekteverwekker waar ik op moet testen? Mijn eikel is iets roder nu ik gestopt ben na mycanozol komt dit vaker voor?1 reactieReagerenAnoniem29 juni 2018 om 08:10Wat ik nog wil toevoegen bij mijn post; er is ook een plekje of de balzak wat regelmatig jeukt. Voorheen nooit last van gehad. Toch schimmelinfectie? Maar geen gist in plasbuis gevonden?
Reageren