- Ano14 februari 2018 om 07:52
Hoe snel zie je de gangetjes van schurft ik heb namelijk sinds maandag rode puntjes in mijn lies die niet speciaal meer jeuken s’avonds of s’nachts maar toch hoor had graag geweten of het schurft was en als je enkel in een bed ligt met u achterwerk op de lakens zou je daar dan ook geen klachten hebben. Alsook als je in bed ligt en je wast u direct erna help dit
24 reactiesReagerenJohn (moderator)
14 februari 2018 om 09:34Waarom denk je schurft te hebben?
ReagerenAno14 februari 2018 om 10:30Gewoon de vraag aangezien ik ergens ontvangen ben in een niet al te proper schip met vuile bemanning. Ik moest er papieren gaan laten tekenen (dit duurde bijna een uur) en daarvoor heb ik daar dus eerst op een stoel gezeten en daarna om te kunnen roken werd ik naar een ruimte gebracht waar een bed stond dit is een kantoortje waar het personeel tussendoor even kan gaan slapen. vandaar enkel het achterwerk zie je dus:
Reageren
– aangezien ik daar in het bed heb gezeten met mijn overal aan (en deze was duidelijk stuk gescheurd achteraan) kan dit dan en zou ik geen last moeten krijgen aan mijn achterwerk?
-hoe snel zie je die gangetjes ik heb namelijk rode puntjes in de lies die niet heel gek veel jeuken als ik in bed ga?
-en helpt het als je je onmiddelijk denk zo een vijftal minuten later douchet nadat je in dat bed hebt gezeten?John (moderator)
14 februari 2018 om 10:37Je klachten lijken toch niet op schurft hoor. Bovendien zou je dan ook op andere plekken huiduitslag moeten hebben.
Reageren
Gangetjes verschijnen binnen enkele dagen.Ano14 februari 2018 om 10:44John (moderator)
14 februari 2018 om 10:59Ik zie een irritatie maar kan er zo geen schurft in herkennen
ReagerenAno14 februari 2018 om 11:00Dus geen schurft met zekerheid he?
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2018 om 11:01100% zekerheid kan ik zo aan de hand van de foto niet geven. Dan zou je even naar de huisarts moeten gaan.
ReagerenAno14 februari 2018 om 11:14oke maar de foto en de klachten komen zeker niet overeen met schurft? en zou ik aangezien ik er met mijn achterwerk op zat en hing niet ook daar last moeten hebben
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2018 om 11:23Ik kan er zo geen schurft in herkennen.
ReagerenAno14 februari 2018 om 13:37En aangezien ik er zat op mijn achterwerk zou ik daar ook last moeten hebben of niet? Daarom dat ik twijfel zie je
ReagerenJohn (moderator)
14 februari 2018 om 16:55Dan zou je daar ook last moeten hebben
ReagerenAno15 februari 2018 om 08:18John (moderator)
15 februari 2018 om 08:54Moeilijk om daar zo iets over te zeggen. Ik zie streepjes maar die zouden ook door krabben veroorzaakt kunnen zijn. Ga naar de huisarts en laat ernaar kijken.
ReagerenAno15 februari 2018 om 09:25Tandor dat heb ik gisteren gedaan en volgens hem is het een schimmel infectie maar ik heb ook enkel daar in de lies last en nergens anders uitslag dus weet ik het niet ik vraag me af of het wel schimmel is.
Zou ik uitslag moeten hebben ergens anders zoals de vingers en andere zijde van de lies bvb indien het schurft is
Reageren