Zoeken Vraag het forum

Hiv na massage met wondje tussen tenen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Anoniem

Gisteren heb ik in een Thaise massage spa een massage laten uitvoeren. Dit was verder een normale spa waar zover ik weet geen seksuele handelingen worden uitgevoerd.

Voor het begin van de massage heb ik aangegeven bij de mevrouw dat ik tussen mijn grote teen en tweede teen een wondje had van het dragen van teenslippers op beide voeten en gevraagd of ze daar niet wilde masseren.

De teenslippers had ik voor het laatst de dag ervoor gedragen. De wondjes waren dicht. Al was het met lopen wel iets pijnlijk wanneer ik normale schoenen droeg. De teenslippers heb ik niet meer gedragen sinds de dag ervoor.

Ondanks dat ik aangegeven had de wondjes te hebben ging de mevrouw 1 keer met haar hand over het wondje op mijn linkervoet. Dat was best pijnlijk. Hiervoor bood ze haar excuses aan.

Niet lang daarna, ik schat ongeveer 10 minuten was de massage afgelopen. Hierna heb ik aan beide wondjes voor de zekerheid gevoeld of deze open waren gegaan. Dit was niet het geval.

Ook heb ik later in het hotel de sok die ik aan had gecontroleerd. Hier waren nergens bloedsporen te vinden. Ook in de spiegel zagen de wondjes er dicht uit.

Achteraf vind ik het best dom dat ik uberhaupt een massage heb laten uitvoeren met een wondje aan mijn voeten.

Moet ik mij zorgen maken over mogelijke een hiv besmetting?

1 reactie
    Reageren
    John (moderator)

Dat wondje aan je voeten maakt voor de massage verder niet uit. En een HIV besmetting loop je zo zeer zeker niet op. Dus geen paniek.

Reageren
Reageer op: Hiv na massage met wondje tussen tenen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.