Zoeken Vraag het forum

Hiv risico gelopen?

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Flux

Beste,

Eergisteren ben ik bij een thaise massause geweest. We hebben geneukt met condoom en ze heeft mij gepijpt zonder condoom. ook heb ik haar even liggen beffen. Nu toen ik erna naar huis reed proefde ik precies bloed. Ik heb geen bloed gezien of geproefd bij het beffen en op de condooms heb ik ook geen bloed gezien. Moet ik mij druk maken dat ik menstruatiebloed in mijn mond heb gekregen en zo hiv heb opgelopen? of heb ik het mij ingebeeld? misschien was het bloed dat ik proefde mijn kapotte lippen die terug open zijn gesprongen?

ik zou graag een antwoord hierop hebben want maak me bijzonder druk.

ik had eerder al aan de dame gevraagd of ze veilig was en ze zei van wel.

Alvast vriendelijk bedankt

7 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Je bedoeld dat je bij een Thaise prostituee bent geweest.

Ik kan de vraag zo ook niet beantwoorden. Ik weet niet of er bloed is geweest en of het van de lippen kwam. Je kunt over 4 weken een HIV test laten doen en ik zou ook een soa test laten doen voor soa’s in je keel.

ik had eerder al aan de dame gevraagd of ze veilig was en ze zei van wel.  had je dan iets anders verwacht? Ze wil geld verdienen..

Reageren
    Flux

moet je dan niet zelf wondjes in je mond hebben om risico te lopen?

Reageren
    John (moderator)

Niet perse… bij sperma of bloedcontact kan besmetting ook via de slijmvliezen plaats vinden.

Reageren
    Flux

en is die kans groot? Want ik dacht dat je veel bloed moest binnen krijgen om een risico te lopen? en ik dacht dat speeksel het virus tegenhield?

Reageren
    John (moderator)

Speeksel kan een barrière vormen dat klopt. Maar garanties kan ik daar niet over geven. Ik denk dat de kans erg klein is. Voor andere soa’s is ze groter. Het was immers wel een prostituee die het met veel mannen doet.

Reageren
    Flux

ok bedankt voor je informatie. en pijpen zonder condoom is dat een groot risico op hiv?

bedankt

Reageren
    John (moderator)

Ook dat is maar een klein risico. Heel klein.

Reageren
Reageer op: Hiv risico gelopen?
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.