Zoeken Vraag het forum

Heb ik hiv

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Nina

Hi
    Goeiedag ik heb een man gepijpt zonder condoom. .
    Op 1 oktober . Hij kwam klaar spuugde het uit .
    Toen 17 oktober zat ik in de bus kreeg zweet aanval en misselijkheid .
    20 oktober kreeg ik zweet aanvallen overdag en hele heftige hoofdpijn en spierpijn.
    Zelfde dag dag 20 oktober had ik 39.6 graden en moest ik veel nacht zweten tot vandaag heb ik daar last van .
    Ik heb keel pijn meer droog gevoel erin maar kan nog wel slikken .
    Heb ook geen opgezwollen klieren of huid uitslag hoeveel kans is het op hiv .
    Want het lijkt ook niet op griep .
    Dankje wel alvast

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

De kans op griep of corona is veel groter

Reageren
    Nina

Dankjewel hoeveel is de kans dat ik hiv heb en komt het vaak voor spierpijn en hoofdpijn en zweten maar geen opgezwollen lijmfeklieren.

Dankjwel alvast

Reageren
    Nina
    John (moderator)

De kans op HIV bij orale seks is heel erg klein. Vrijwel nihil behalve bij deepthroat pijpen en sperma slikken. Je klachten passen meer bij griep en/of corona.

Reageren
    Nina

Ja nee snap het maar hoeveel kans is het als je sperma in je mond hebben gehad dat je hiv hebt ?

Reageren
    Nina

En komen alle symptomen tegelijk of verschillend van elkaar ?

Reageren
    Nina
    Anoniem

Zes weken na 1 oktober, dus vanaf 12 november, kan je een betrouwbare hiv test laten doen.

Het heeft verder totaal geen zin om je bezig te houden met kansen of allerlei vage symptomen.

Reageren
    John (moderator)

Ook over kansen valt zo niets te zeggen, behalve dat de kans erg klein is. Maar dat had ik al uitgelegd

Reageren
Reageer op: Heb ik hiv
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.