Zoeken Vraag het forum

SOA

Beheerd door

Peter (huisarts)
  • Bangerd

Hi! Ik heb vorige donderdag 26/9 in een stripclub/hoerenhuis een sexwerkster gebeft en misschien nog enkele extra handelingen gedaan maar herinner mij werkelijk niets door de hoeveelheid alcohol. Enkele dagen erna keelpijn en ook wat last van mijn lippen. Ook wat last van mijn onderrug. Duidt dit op een SOA? Dom van mij! Zou ik reeds deze week. Een test uitvoeren of moet er 14d gewacht worden?

9 reacties
    Reageren
    John (moderator)

Een soa zou kunnen. Beste is om 14 dagen na het contact te testen. Het zou overigens wel erg vroeg zijn om al klachten te hebben van een soa

Reageren
    Bangerd

Bedankt voor de snelle reactie. Een test voor 14 dagen is niet aan te raden?

Reageren
    John (moderator)

Eigenlijk niet. Er zijn soa’s die toch een wat langere incubatietijd hebben. Het kan wel, maar als die dan negatief is moet je alsnog een nieuwe test doen

Reageren
    Bangerd

Beste John. Keelpijn blijft aanhouden en ook wat last vam droge ogen. Heb nu reeds een test geboekt voor morgen en dan een nieuwe test een week later. Misschien een domme vraag maar testen op dag 13 ipv dag 14 maakt dat zoveel verschil uit?

Reageren
    John (moderator)

Nee dat zal niet zoveel uitmaken. Vraag me alleen af waarom mensen altijd grenzen op moeten zoeken. Je weet dat het 14 dagen is en toch boek je een test op 13 dagen…

Reageren
    Bangerd

Neen, test geboekt op dag 14, vroeg het mij gewoon af… de test die ik morgen afneem is gewoon omdat ik keelpijn heb, mondholte doet pijn en last van buitenkant lippen…

Reageren
    John (moderator)

ah had ik dus verkeerd begrepen en te snel een conclusie getrokken

Reageren
    Bangerd

Hi! Vandaag laten testen. Vrijdag resultaat waarschijnlijk. Maar heb toch een vraagje, op de punt van mijn tong een wit puntje (aft misschien?) gekregen, is dit een teken van gonnorroe of chlamydia? Keelpijn is nog steeds aanwezig. Bedankt alvast!

Reageren
    John (moderator)

Daar kan ik je zo helaas ook geen antwoord op geven. Ik nijg echter eerder naar een aft

Reageren
Reageer op: SOA
Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Community

Gerelateerde topics

Kennisbank

Gerelateerde onderwerpen

4 min leestijd

Alles over oogdruk: normaal, te hoog en te laag

4 min leestijd

Hoe vaak moet je je ogen laten meten?

5 min leestijd

Wat is een ooginfarct? Alles over symptomen, oorzaken en herstel

Maak nieuw onderwerp

Houd er rekening mee dat dit een openbaar forum is. Deel daarom geen persoonlijk gevoelige informatie zoals medische gegevens of contactgegevens.

Upload bijlagen

Maximaal toegestane bestandsgrootte is 8 MB

Voeg nog een bestand toe

Het Forum is niet bedoeld ter vervanging van een artsenbezoek. Neem bij een medische noodsituatie altijd contact op met uw (huis)arts of bel 112!

Geen foto’s van ontlasting uploaden. Deze worden verwijderd, omdat ze geen toegevoegde waarde hebben.

Wil jij op de hoogte blijven van het laatste nieuws op Dokter.nl?

Schrijf je dan nu in voor de nieuwsbrief!

Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.